Dec 9 2016 Bochum Germany Christuskirche

Discussion in '2016 The Best of David Gray Tour Europe/UK' started by Rena, Sep 20, 2016.

1. Rena

Rena Admin Staff Member

All the info about David's concert on Dec 9 2016 in Bochum Germany at the Christuskirche can be posted here.

Presale tickets will be available from David Gray.com/tickets

tomorrow September 21 at 9.00 am CEST.

Good luck!

Edited to add the presale link: Presale Davidgray.com

The public sale will start September 23 at 9 am CEST.

Last edited: Sep 21, 2016
  2. Rena

Rena Admin Staff Member

Yay! The presale went smothly. All set to see David : )

Anyone else heading to Bochum?

nevermind likes this.
  3. Rena

Rena Admin Staff Member

Presale is sold out.

nevermind likes this.
  4. John

John Well-Known Grayhead

I was in a meeting... No chance of getting a ticket then... Sad af. :(:(:(:(:(:(:(
    Hopefully I will get some tickets on friday..

Helloo! I mean this is MY HOMETOWN :D <3
    And my whole family wants to go as well. Can't go to the other concerts - so fingers crossed! :eek:

But: I hope to see you guys all there :)

nevermind likes this.
  5. Main

Main Active Grayhead

Awww :( Good luck for Friday! We are going to Berlin, and unfortunately, won't be in Bochum.

6. Rena

Rena Admin Staff Member

Good luck, John! You just need to get a ticket! This can't happen without you.

7. Rena

Rena Admin Staff Member

Attention all those wanting to buy tickets in the general sale: Do not use the link provided by davidgray.com - on the site you get from there it still says sale will be starting soon.

Tickets are available already on Eventim right here.

8. John

John Well-Known Grayhead

Yeeehaa! I heard that I got some tickets - for me and my whole family. :woot::headphone:
    Also heard that some nice and great grayheads can make it to the show.

It had to be - this is my hometown!! Can't wait for a pre or post meetup ;-)

Main likes this.
  9. Erzengelbob

Erzengelbob New Grayhead

Halloy da mein Englisch nicht das beste ist frag ich mal auf deutsch, ist da jemand der mich begleiten will nach Bochum? Hab hier niemanden der auf David Gray steht was ich nie verstehen werdem

Hab mich (deswegen) noch nicht um eine Karte gekümmert....

Grüße Tobias

10. Rena

Rena Admin Staff Member

Hallo Tobias,

es gehen einige Leute von uns hier zu diesem Konzert. Wir machen vor der Show bestimmt noch ein kleines Mitgliedertreffen. Also kauf Dir ruhig eine Karte. Dieses Konzert sollte man doch nicht verpassen, nur weil man (noch) keinen von uns kennt. Das wird sich ja dann spätestens in Bochum ändern : )

Lieben Gruß
    Rena

11. Birdie

Birdie Member Grayhead

OH NO!!! I had some trouble finding someone to come with me to Bochum and then I finally decided to go on my own. And now the event is sold out. I AM DESPERATE :arghh::banghead: :wtf:!!!!
    Does anybody here have got a spare ticket, PLEASE??? If you do, please contact me with a pm.

Love, Birdie

12. Marcel

Marcel Administrator Staff Member

Did you manage to find any ticket @Birdie ?

I tried to find one too, but no such luck as of yet....

I will be going, but was hoping to take someone with me, not sure if that will work out o_O

Looks like I will have 3 gigs that week :cigar:

13. Birdie

Birdie Member Grayhead

@Marcel no, unfortunately I did not.:rage: I so would have loved to be there, but I got no reply about this Seems I will definitely be missing out on this year...:bawling:

Love, Birdie

14. Birdie

Birdie Member Grayhead

Maybe I will get one via eBay. Keep your fingers crossed :)
    Would be great seeing you all again there. Just read the set list from tonight's show. Makes dreams come true!!!

Love, Birdie

15. Birdie

Birdie Member Grayhead

Just went out of the auction. Two tickets are actually at 100€ and there are still six days to go. And I only need one! No, that is just too much. Sorry but if not anyone of you has one spare ticket it will definitly take place without me this time

Love, Birdie

16. napinavy

napinavy New Grayhead

Hallo zusammen!
    Kann mir jemand sagen, welche Adresse auf den Tickets für Bochum draufsteht?
    Ich habe welche über Ebay Kleinanzeigen angeboten bekommen und bin mir nicht sicher ob diese echt sind oder ich nachher in Bochum stehe und nicht reinkomme.

Bitte helft mir!
    LG

17. Birdie

Birdie Member Grayhead

Hallo @napinavy und herzlich willkommen im Forum! Vielleicht hättest du schon früher eine Antwort hier bekommen können, wenn du deine Frage auf englisch gestellt hättest...?!
    Warum googlest du die Adresse nicht einfach???
    Na, egal. Auch wenn ich weder eine Karte besitze, noch aus Bochum komme; so weit ich weiss ist die Adresse An Der Christukirche/ Westring.
    Gern geschehen!

Love, Birdie

18. napinavy

napinavy New Grayhead

Vielen Dank! :)
    Na, weil mein Englisch lange her und nicht gut ist. Da traue ich mich sowas nicht ;-) !
    Bei Ebay gibt es Karten mit verschiedenen Adressen. Einmal die die Du schreibst und einmal "Platz des europ. Versprechens".
    Deshalb wollte ich einfach mal wissen ob es wirklich beide gibt/beide echt sind. LG
    P.S. wenn man googlet sind beide Adressen ok, aber es ging mir ja um die Karten.

19. Birdie

Birdie Member Grayhead

Ich hab's auch noch mal gegooglet und als Adresse ist auch Platz Des Europäischen Versprechens angegeben. Scheint so weit ok zu sein. Was will derjenige denn für die Karte haben? (Vielleicht krieg ich ja doch auch noch eine;) ). Normaler Preis VVK war ca. 40€.

Love, Birdie

20. napinavy

napinavy New Grayhead

Das hat mit dem Originalpreis leider nichts mehr zu tun... 150€ für zwei. ich habe aber abgelehnt, da mir die Sache zu unsicher war. Na ja, ein bisschen ärgere ich mich...aber das ist heftig viel Geld!

Share This Page